חברת החשמל הגשימה לילד בן החמש את החלום

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on חברת החשמל הגשימה לילד בן החמש את החלום

    אלון בן החמש התרשם מעבודת חברת החשמל וביקש משאלה • חברת החשמל נרתמה והגשימה את החלום

    צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
    16:58
    08.05.24
    הרב משה בן לולו No Comments on "מציאות לא פשוטה": תושבי שלומי מפונים מביתם כבר מעל חצי שנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הילד אלון בן ה-5 מרעננה, ראה בפעולה את עובדי חברת החשמל מחזירים את האור לשכונה – התלהב, רצה להיות כמותם והעלה את המשאלה בפני החברה. בתגובה, חברת החשמל הרימה את הכפפה והגשימה את משאלתו.

    לפני כחודש אירעה הפסקת חשמל בשכונת מגוריו של אלון אלסטר ברעננה "אלון נבהל מאוד מהחושך שנפל לפתע על הבית והשכונה. הרגעתי אותו ואמרתי לו שעובדי חברת החשמל בדרך לשכונה" מספרת תמר, אמו של אלון. עובדי חברת החשמל הגיעו לשטח, עבדו ברחוב והחזירו את אספקת החשמל. "אלון הביט בעובדים במהלך עבודתם והיה מוקסם ממה שראה. כשהוחזר החשמל הוא אמר "הם החזירו לנו את האור והיה שמח ומאושר".

    בעקבות כך, החליט אלון בן ה-5 כי במסגרת הפרוייקט בגן 'שקד' שנושאו "מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול" הוא כבר לא רוצה להיות אסטרונאוט, אלא להיות עובד שטח בחברת החשמל.

    "שינינו את הנושא והתחלנו להכין מחדש את הפרוייקט. כתבתי לחברה על האירוע וביקשתי חומר להרצאה של אלון בגן על חברת החשמל. לא תיארתי לי שבחברת החשמל יתייחסו בצורה כה מהירה, לבבית ושירותית לפנייתי".

    בחברת החשמל הרימו את הכפפה – ולבית של אלון הגיע עוז עזריאלי, מנהל פרוייקט נתיב האור של חברת החשמל ותושב רעננה אף הוא ועמו שלל עזרים וצ'ופרים: דפי צביעה מגוונים של שקע ותקע, חומר בנושא בטיחות בחשמל, מחזיקי מפתחות צבעוניים של שקע ותקע ועוד.

    אלון זכה להרצאה אישית מעוז על נושא החשמל והבטיחות בשימוש בחשמל – וכעבור מספר ימים העביר אלון לילדי הגן הדרכה בנושא והציג את משאלתו להיות עובד בחברת החשמל וילדי הגן יחד צבעו וביצעו פעילות עם דפי הצביעה מחברת החשמל.

    כהמשך לכך, הוזמנו אלון ואמו על ידי מנהל אזור רעננה בחברת החשמל, מיכה בן-דוד, לביקור חווייתי במשרד האזורי של חברת החשמל ברעננה. במשרד האזורי הלבישו העובדים את אלון בבגדי עבודה של החברה, כולל קסדה וכפפות עבודה – והדגימו לו פעילות של הציוד לסוגיו, כולל העלאה לבמת הרמה לחוש את החוויה.

    אלון ואמו הודו לעובדי חברת החשמל על המחוות היפות ותשומת הלב – ועל הגשמת החלום של אלון להכיר ולחוות על חברת החשמל ופעילותה. "שימחתם בענק את אלון ואת אמא שלו – כל הכבוד לכם" אמרה תמר בסיום הביקור.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוז עזריאלי אדם מיוחד, אפשר לקרוא סיפור מדהים על טוב לבו ונס ראייתו במרוה לצמא של השבוע ! מדהים !